توضيحات تكميلي  مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران  و حومه درخصوص نقص فني پيش آمده در خط دو مترو
  • جزییات خبر / آخرین اخبار / تعداد بازدید: 404 print
  • 1398/8/18
  • اطلاعيه دوم
  • توضيحات تكميلي مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه درخصوص نقص فني پيش آمده در خط دو مترو


  • مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از نقص فني پيش آمده در خط دو متروي تهران از شهروندان و مسافران عذر خواهي كرد و گفت: پيرو اطلاعيه قبلي با موضوع نقص فني يكي از قطارهاي خط 2 كه موجب نارضايتي برخي از مسافران اين خط گرديد گفت: ما در شركت بهره برداري متروي تهران و حومه تمامي تلاش خود را مي كنيم تا بهترين خدمات رساني را ارائه دهيم.


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه مهندس فرنوش نوبخت افزود: شركت به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حمل‌و‌نقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است تا با برنامه ریزی مناسب بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد و در همين راستا امسال نيز توانستیم با همكاري کارشناسان فنی، پرسنل زحمتکش شرکت و همکاری متخصصین داخلی شاهد كاهش فاصله حركت قطار ها در خطوط ۷ گانه مترو باشیم اما نقص فني در برخي از قطارها يكي از مشكلاتي است كه با تمامي تلاشي كه ما براي سرويس و اورهال كردن قطارها انجام مي دهيم شاهد آن هستيم.
وي با اشاره به اينكه صبح امروز شنبه 18 آبان ماه 1398 در اولين روز هفته با خرابي قطار در خط 2 روبرو شديم و تلاش کارشناسان فني در محل ایستگاه براي رفع نقص فني پيش آمده بی نتیجه ماند و موجب توقف پانزده دقیقه ای حرکت قطارها در خط دو شد و مجبور به انتقال این قطار به پایانه شديم، هنوز بخاطر این اختلال زمانبندی حرکت قطارها به حالت عادی بازنگشته بود که قطار دیگری در همان ایستگاه به دلیل ازدحام مسافری متوقف شد و باز سرویس دهی در این خط با اختلال مواجه شد.

وی تصریح کرد: این دو موضوع در ایستگاه دانشگاه شریف باعث توقف طولانی سرویس دهی در ساعات پیک مسافری خط دو شد و شاهد ازدحام جمعيت در ايستگا هاي این خط و بخصوص سكوي ايستگاه تقاطعی تهران(صادقيه)در خط ۵ بودیم.
نوبخت افزود: پرسنل ايستگاه صادقيه مدام مسافران را دعوت به حفظ آرامش مي كردند و از نقص فنی پیش آمده از مسافران عذرخواهی کرده و از مسافران مي خواستند براي كاهش ازدحام تا رفع نقص فني در خط 2 براي رسيدن  به مقاصد خود از ايستگاه تقاطعي ارم سبز در خطوط 4 و5 استفاده كنند تا از ازدحام جمعيت در ايستگاه هاي قبل و بعد كاسته شود.
وي خاطرنشان كرد: هيچ گونه اختلالي در خط 5 متروي تهران و حومه نداشتيم و تنها اطلاع رساني صورت گرفته براي استفاده از ايستگا ه هاي خط 4 براي جلوگيري از معطلي شهروندان و مسافران بود.